Publicado en Curtiu, Valores

La importancia de la empatía y l’inclusión nun risonderu curtiumetraxe

El curtiumetraxe de Mure en vienta trata valores como la tolerancia y el respetu escontra los demás, anque nun sían como nosotr@s o compartan les nueses idees. Aceptar les diferencies como daqué enriquecedor, que nos fai a cada unu de nosotr@s únicu y especial. Y de xacíu aprender a nun discriminar a naide por nenguna razón, ye importante aceptar a les persones tal que son.

Fálanos de Snicker, un tienru mure qu’aguarda con impaciencia ser adoptáu. Son munchos los neños que pasen pola tienda de mascotes, pero Snicker nunca ye escoyíu por cuenta de los sos grandes y singulares oreyes, que suelen ser motivu de burlles. Sicasí, Snicker nun pierde la esperanza d’atopar un amigu que lu acepte talo como ye. Un día, entra na tienda un neñu con unos auriculares y cuando s’avera a la vitrina de Snicker queda esteláu por él. Nesi momentu quita los auriculares, y dexa al descubiertu unes grandes oreyes. Snicker atopó un nuevu dueñu que supo ver maraviyosu aquello que lo fai distintu a los demás.

Esti curtiu enséñanos que TOOS somos DISTINTOS y que eses diferencies son les que nos faen ESPECIALES. Amás enséñanos qu’hai que ser TOLERANTES y respetuosos colos demás anque nun sían o piensen como @nosotr@s. Y los más importante, tenemos d’ACEPTAR les diferencies para nun DISCRIMINAR a naide por cualesquier motivu.

Consideramos bien importante’l diálogu y reflexón en toes y cada una de los trés fiches. Nós para trabayalo na aula siguimos estos pasos:

  • Visionar dos vegaes el curtiu.
  • Comentar en gran grupu y por veces de palabra los sentimientos que nos espertó.
  • Intentamos aldovinar cuálos son los valores que quier tresmitir el curtiu.
  • Faemos la ficha en pequeñu y gran grupu. Sacante les actividaes más personales que se faen individualmente.
  • Vamos comentando cada actividá oralmente tres la so realización.

Ficha básica en castellano (1º y 2º E.P)

Ficha intermedia en castellano (2º, 3º y 4º E.P)

Ficha avanzada en castellano (4º, 5º y 6º E.P)


Otros cortos para trabajar en el aula (y fichas para descargar)

Estos son algunos de los cortometrajes que ya hemos trabajado con nuestro alumnado. Estamos seguras que os será muy útil el material para aplicarlo en vuestras clases.

  • El hombre orquesta: cortometraje animado de Pixar. Se tratan valores como: colaboracióntrabajo en equipo…
  • The Birds: cortometraje también de Pixar. Trata valores como el compartir y la tolerancia.
  • El puente: cortometraje animado que nos enseña valores como colaborar, la importancia de la comunicación y la ineficacia de la violencia.
  • La oveja esquilada:  cortometraje animado de Pixar. Transmite valores como: la autoestima y creer en uno mismo, aprender a no centrarse únicamente en el aspecto exterior e incidiendo en que la valía de una persona está en su interior.
  • Compañerismo: cortometraje que refleja la importancia y necesidad de que en todas las aulas o grupos reine el compañerismo y respeto por los demás.

(Si pulsáis sobre el título del cortometraje accederéis directamente a la entrada para poder descargar el material)

trabajar valores y emociones

Fichas para descargar de Ratón en venta.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *