Publicado en Día de...

Día internacional del CROISSANT

Cada 30 de xineru celebra’l Día Internacional del Croissant. La idea de celebrar esta fecha ye dar a conocer una pieza de bollería, que gocia de muncha aceptación nel mundu, ye la pieza de bollería más demandada y consumida del mundu, por cuenta del so ricu sabor, arume y testura cruxiente, amás de que puede consumise a cualquier hora del día.


Orixe del croissant

El croissant ye un alimentu orixinario de Viena (Austria), anque munches persones creen que provien de Francia. Ellaborase con trés senciellos ingredientes, masa d’hoxaldre, levadura /lleldu y mantequilla.

Tocantes a la so creación, cuntáronse munches hestories, pero la que cobró mayor fuerza ya interés ente los estudiosos de la tema, ye qu’esta bollería foi un inventu de los panaderos vieneses como xuna manera de celebrar el trunfu énte l’ataque del imperiu Otomanu a esta ciudá nel sieglu XVII.

Gracies a el remangu y el puestu avisu de los panaderos, que trabayaben mientres la nueche, la población y l’exércitu pudo defendese del ataque. El gremiu pasteleru creó’l croissant con forma de media lluna que yera l’emblema utilizáu pol imperiu Otomanu.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *